Datum: (493 dagen oud)
PR: Marcommit

IT’s in the Mix: hét event voor en door retailers op 2 juni

Nijkerk, 18 mei 2016 – Op donderdag 2 juni wordt het event IT’s in the Mix voor het vijfde jaar op rij georganiseerd, voor en door retailers. De sector is volop in beweging. Hoe spelen retailers daarop in? Business- en IT-managers komen bijeen om inspiratie op te doen, kennis te delen en met elkaar te netwerken. Het event vindt plaats in Bunschoten en is een initiatief van IT-dienstverleners FlowFabric, HSO en Slimstock.

Het programma is gevuld met inspirerende praktijkcases van toonaangevende retailers. Reynier van Bommel is als keynote spreker aanwezig. In zijn presentatie doet hij uit de doeken hoe schoenfabriek Van Bommel nog steeds groeit, ondanks de marktomstandigheden. Tijdens IT’s in the Mix komen belangrijke thema’s aan bod, zoals de connectie tussen fysieke en online winkels, maar ook grip op de volledige keten.

Het programma
11:30 – 12.30 uur    Ontvangst met lunch
12.30 – 13.00 uur    Introductie door dagvoorzitter Kasper Klaarenbeek, inspirator en voorheen directeur operations van Kruidvat
13.00 – 13.30 uur    Praktijkcase Ekoplaza ‘Meest duurzame supermarkt van Nederland’
13.30 – 14.30 uur    Keynote presentatie Reynier van Bommel ‘Groeien ondanks veranderde marktomstandigheden’
14.30 – 15.00 uur    Pauze
15.00 – 16.30 uur    Praktijkcase Intratuin ‘We bieden altijd iets extra’s’ en praktijkcase Marlies Dekkers ‘De comeback van Marlies Dekkers’
16.30 – 16.45 uur    Wrap up door de dagvoorzitter
16.45 – 17.30 uur    Borrel

Locatie en aanmelden
Het event vindt plaats op donderdag 2 juni in het Congrescentrum de Kooi in Bunschoten. Deelname is kosteloos en aanmelden kan via de website: www.itsinthemix.nl.

---------

Over FlowFabric
FlowFabric helpt organisaties veranderen. De expert in ontwikkeling van business applicaties gelooft dat de transformatiefactor van organisaties bepalend is voor de toekomstbestendigheid. Volgens FlowFabric is applicatieontwikkeling succesvol als het vanuit de business gedreven wordt. Daarom sluit FlowFabric nauw aan bij de business en business doelstellingen van haar klanten. De combinatie van branchekennis en de inzet van het Mendix platform, maken FlowFabric een onderscheidende partij die altijd zorgt voor een effectief en agile proces. De business apps van FlowFabric ondersteunen het business proces optimaal, zodat data de kans heeft om meer te zijn dan informatie alleen. Dankzij FlowFabric kan data ingezet worden voor echte inzichten, efficiëntie en flexibiliteit.

FlowFabric heeft een bewezen trackrecord in retail, wholesale, bouw en installatie. Dankzij ervaring in deze branches is FlowFabric als geen ander in staat om complexe bedrijfsprocessen snel te doorgronden en een passende oplossing te ontwikkelen die aansluit bij de bedrijfsdoelstellingen. Tot het klantportfolio behoren organisaties als: Van Bommel, Marlies Dekkers, BAM Infratechniek, Volker Wessels Telecom, Etos en Bouwmaat, CED en Monuta. Kijk voor meer informatie op de website: www.flowfabric.com, Linkedin en Twitter.

Over HSO
HSO is sinds 1989 een Microsoft Solution Integrator en uitgegroeid tot een succesvol ICT-bedrijf met meer dan 500 medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië. HSO houdt zich bezig met implementatie, beheer, optimalisatie en onderhoud van Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, SharePoint, Office 365 en BI-oplossingen. Dat doet HSO voor zowel Nederlandse organisaties als voor wereldwijd opererende multinationals in de branches retail, groothandel, industrie en technische en zakelijke dienstverleners. HSO behoort tot de Microsoft Dynamics Inner Circle en is in het trotse bezit van het predicaat ‘Meest klantgerichte partner van Microsoft’. Meer informatie over HSO is te vinden op http://www.hso.com/nl of volg HSO op Twitter via @HSO_NL

Over Slimstock
Sinds 1993 is Slimstock uitgegroeid tot marktleider op het gebied van voorraadbeheer met ruim 600 klanten wereldwijd. Met Slim4 biedt Slimstock een complete oplossing voor het structureel verbeteren van voorraadposities. Naast forecasting & demand planning en inventory management biedt Slimstock oplossingen voor promotiemanagement, lifecycle management en orderoptimalisatie. Slimstock is in alle sectoren actief: van bouwmaterialen, spareparts, tot retail, food en fashion. Enkele referenties zijn: Bol.com, Lucardi, ANWB, BCC, SPAR, Blokker, Superunie, evenals Specialized, Bax-shop, Rituals, Sakura, Van Leeuwen, Sonepar en Reesink. Meer informatie over Slimstock is te vinden op www.slimstock.com.

Meer informatie:
Marcommit