Datum: (575 dagen oud)

XRC SERVICES GROUP BREIDT ONLINE ACTIVITEITEN UIT

Nistelrode – Onder de XRC services Group is een nieuwe BV ontstaan, XRC online BV, waaronder dit jaar een aantal webshops actief zullen worden gemaakt. Deze webshops zullen gezamenlijk ruim 100.000 artikelen op het gebied van ICT hardware, software en dienstverlening bevatten.

“We starten met XRCshop.nl als verlengde van onze full service ICT dienstverleningsorganisatie XRC services. De komende maand zullen er tevens 4 andere webshops live gaan onder de namen ICTvoordeelwinkel.nl, ICTvoordeelshop.nl, ITvoordeelwinkel.nl en ITvoordeelshop.nl. Ook is er aan onze zuiderburen gedacht. De Belgische markt zal bedient gaan worden met deze online winkels in de uitvoering voor de Belgische markt. De doelstelling van de online winkels is om de zakelijke ICT markt nog sneller te kunnen bedienen met professionele apparatuur en goed advies. In de particuliere markt is er al veel aanbod, maar kwalitatief weinig tot geen aanbod voor de zakelijke markt. Dit gat in de markt verwachten wij daarmee te kunnen opvullen” aldus Esther Nuiver, Marketing & Communicatie manager XRC services Group.

De online beweging die XRC gaat maken zal tevens worden verrijkt met professionele filmpjes van ieder product en dienstverlening om de zakelijke klant nog beter te kunnen informeren. De hardware zal het scala van IP telefoons, routers en/of switchen bevatten en de dienstverlening van online bestellen van hosted IP telefonie, tot gecertificeerde internetverbindingen. XRC verwacht vooral bedrijven met 1 tot 5 locaties online te gaan bedienen. De grotere omgevingen zullen via ons normale verkoopkanaal bediend worden, want klanten met bijvoorbeeld 20 of meer vestigingen zullen al gauw een advies op maat verwachten en daar hebben wij binnen de XRC services Group onze uitgebreide sales kanaal voor.

“XRC online is voor ons nog maar het begin van de groei die wij XRC breed gaan inzetten dit jaar. Een eigen netwerk, waar we begin dit jaar als ISP (internet Service provider) mee van start zijn gegaan, was dan ook echt het startsein van de groei. Dit jaar zal er een grote uitbreiding plaatsvinden in onze werkplek automatisering. Hier zal een fusie of overname aan ten grondslag vinden. Ook zal ons partnerkanaal, resellers, stevig worden uitgebreid door de juiste samenwerkingen aan te gaan” aldus Dave Spijker, CEO XRC services Group.

Voor meer informatie:
XRC® services