Datum: (565 dagen oud)

Centric en Workstreampeople (Anywhere365) gaan samenwerken

Gouda, 2 mei 2016 - Het Nederlandse Workstreampeople is ontwikkelaar van het Universal Contact Center (UCC) platform Anywhere365 voor Lync en Skype for Business. Het bedrijf zette eind maart samen met Centric de handtekening onder een samenwerkingsovereenkomst.

Steeds vaker willen relaties van Centric een integraal beeld van hun klanten ontwikkelen. Centric biedt daarvoor al langer de combinatie van Microsoft Dynamics CRM Online en het Universal Contact Center Anywhere365 van Workstreampeople. Met dit partnerschap spreken beide organisaties de ambitie uit hun aanbod nog beter met elkaar te integreren en klanten te helpen met geavanceerde communicatie en Microsoft Dynamics CRM-integraties.

Logistiek managen van communicatie
Anywhere365 wordt wereldwijd door meer dan driehonderd bedrijven gebruikt voor het logistiek managen van communicatie voor receptie, servicedesk, afdelingen en contact centers. Communicatie, marketing, bereikbaarheid en beschikbaarheid smelten daarmee naadloos samen. Gesprekken worden realtime gerouteerd naar de juiste personen of groep op het juiste moment, vanuit zowel telefonie, chat als Skype.

Integratie met Dynamics CRM
In elke organisatie is behoefte aan informatie over de realtime processen en dialogen die er gevoerd worden. Bij dialogen hoort informatie om de juiste context te kunnen bepalen. Daarom is Anywhere355 eenvoudig gekoppeld aan CRM- of backofficesystemen. Centric voegt hier een integratie met Dynamics CRM Online aan toe. Door deze integratie is informatie uit het CRM direct inzichtelijk voor en tijdens het gesprek, wat weer leidt tot een betere klantrelatie.

Bewezen combinatie
Erik Bouman, Manager Microsoft Development bij Centric: “Wij werken al langer naar tevredenheid samen met Workstreampeople. De combinatie van Anywhere365 en ons Dynamics CRM-aanbod heeft zich ook al bewezen bij onze klanten. Logisch dus om die samenwerking kracht bij te zetten met een officieel partnerschap. Wij kijken uit naar een nog nauwere samenwerking met Workstreampeople.”

Gijs Geurts, Managing Director van Workstreampeople: “Als marktleider op het gebied van Universal Contact Centers op basis van Skype for Business, hebben we in Centric een partner gevonden die onze visie deelt. Centric bouwt de kracht van Anywhere365 verder uit met de integratie van Dynamics CRM of CRM Online. We hebben heel veel vertrouwen in een zeer succesvolle samenwerking met Centric.”

Voor de redactie

Centric
Kim van Mosel
Marketing & Communicatie
kim.van.mosel@centric.eu

Over Centric

Centric biedt Software Solutions, IT Outsourcing, Business Process Outsourcing en Staffing Services. Met gekwalificeerde professionals, technologische oplossingen en IT- en administratieve dienstverlening, zorgt Centric ervoor dat klanten zich op hun kerntaken kunnen richten. Door diepgaande kennis van IT te koppelen aan jarenlange ervaring met specifieke brancheprocessen, onderscheidt Centric zich van traditionele IT-leveranciers en administratieve dienstverleners.

Centric gelooft in de kracht van innovatie als aanjager van duurzame groei. We verbinden hiervoor professionals, partners en klanten, zodat zij hun talenten, kennis en ideeën met elkaar kunnen delen. Deze samenwerking resulteert in innovatieve, pragmatische oplossingen, die bijdragen aan verantwoorde groei van de organisatie en stabiliteit voor onze klanten en medewerkers.

Centric heeft 5.000 werknemers en vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Zwitserland, Noorwegen, Zweden en Roemenië. Centric boekte in 2014 een positief bedrijfsresultaat van ruim 15,5 miljoen euro bij een omzet van ruim 494,5 miljoen euro.