Datum: (730 dagen oud)
PR: LVTPR

IFS introduceert Partner of the Year-awards

Inschrijving vanaf nu geopend – winnaars bekendgemaakt op Partner Network Summit op 24 oktober 2016 in Göteborg, Zweden

IFS, wereldwijd leverancier van bedrijfsapplicaties, nodigt zijn partners uit om zich aan te melden voor de Partner of the Year-awards. Er worden awards uitgereikt in diverse categorieën, waaronder Services Partner of the Year, Software Partner of the Year en Innovation Partner of the Year.

De jury zal tevens awards uitreiken aan de Channel Partner of the Year, de Technology Partner of the Year en de New Partner of the Year. Een klantenpoll zal uitwijzen welk bedrijf de felbegeerde Customer’s Choice-award wint. Nominaties moeten online worden ingediend vóór 30 juni 2016.

De awards belonen de uitzonderlijke prestaties van partners gedurende 2015. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de Partner Network Summit op 24 oktober 2016. Partners die in de prijzen vallen, profiteren van door IFS geregelde media-activiteiten, promotie via de IFS World Conference 2016 – van 25 tot en met 27 oktober – en veel meer.

“De IFS Partner of the Year-awards zijn in het leven geroepen als erkenning van, en beloning voor het geweldige werk dat onze partners leveren”, zegt David Eager, Vice-President of Global Alliances van IFS. “We hebben de afgelopen jaren belangrijke investeringen gedaan in ons partnersysteem, waardoor niet alleen het IFS Partner Network, maar ook ons klantenbestand is gegroeid. Met zo’n bloeiende, partnergedreven business is dit voor ons het perfecte moment om de Partner of the Year-awards te introduceren. We zijn verheugd om de eerste awarduitreiking te organiseren. De uitreiking wordt een van de belangrijkste focuspunten tijdens de Partner Summit op 24 oktober in Göteborg.”

Alle informatie over inschrijving en deelname is te vinden op de IFS Partner Network Summit-website.

Over IFS
IFS™ is wereldwijd een erkend leider in het leveren van enterprise-software op het gebied van Enterprise Resource Planning (ERP), Enterprise Asset Management (EAM) en Enterprise Service Management (ESM). IFS brengt zijn klanten in specifieke sectoren dichterbij hun business en helpt hen zich slagvaardiger te maken om optimaal te kunnen inspelen op veranderingen. IFS is een beursgenoteerde onderneming (XSTO: IFS) opgericht in 1983, met meer dan 2.700 medewerkers. IFS ondersteunt meer dan 2.400 klanten wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners. Meer informatie is te vinden op www.ifsworld.com.

Contactinformatie

IFS