Door op

ETTU organiseert voor de vijfde keer Best of Sharing

Op donderdag 9 juni 2016 organiseert ETTU alweer voor de vijfde keer Best of Sharing. Tijdens deze jubileum editie staan de best practices, innovaties en trends op SharePoint en Office 365 gebied centraal.

Best of Sharing biedt bezoekers door middel van verschillende praktijkcases en keynotes een overzicht van bewezen SharePoint en Office 365 oplossingen en toepassingen. Dit jaar vindt Best of Sharing plaats in Studio 4 op het Media Park in Hilversum.

Piet Vink, directeur van ETTU: "Tijdens deze jubileumeditie van Best of Sharing staat het delen van best practices centraal. Hiermee willen wij de bezoekers meenemen in de nieuwste mogelijkheden die het gebruik en adoptie van SharePoint en Office 365 verhogen. In 2015 hebben meer dan 100 organisaties deelgenomen aan het event en met deze nieuwste editie staan we uitgebreid stil bij de laatste ontwikkelingen op Microsoft gebied.”

De onderwerpen die tijdens Best of Sharing aan bod komen zijn zowel technisch- als business gericht. Zo zal er een presentatie zijn over Cloud architectuur om toekomstgericht SharePoint te ontwikkelen. Daarnaast wordt er stil gestaan bij de Digital Workplace in Office 365. Ook Microsoft verzorgt een keynote over de laatste mogelijkheden van SharePoint 2016 en Office 365. Het event wordt afgesloten met een keynote door Erwin van der Zande, hoofdredacteur van Bright en wekelijks te zien op RTL Z. In zijn inspirende presentatie vertelt Erwin meer over de tech trends voor 2016 and beyond.

Best of Sharing 2016 is gratis toegankelijk voor eindgebruikers. Het volledige programma als ook de mogelijkheid tot inschrijven is te vinden via www.bestofsharing.nl.

Over ETTU
Al meer dan 10 jaar is ETTU dé Microsoft SharePoint en Office 365 partner van Nederland. Samen met onze klanten transformeren wij technologie in zakelijk voordeel. Dit doen we niet alleen door het kiezen van de beste technische oplossing, maar ook met de dienstverlening rondom advies en adoptie. ETTU heeft hierbij zowel technische- als functionele- SharePoint en Office 365 kennis in huis. Dat doen we samen met onze medewerkers en inmiddels bij meer dan 500 opdrachtgevers in een diversiteit aan branches. Klanten van ETTU zijn onder meer ABN AMRO, GGD Brabant Zuidoost, Heineken, Radboudumc, Teijin Aramid, TU Delft en Zilveren Kruis. Zie ook: www.ETTU.nl.

Voor de redactie

ETTU