Datum: (596 dagen oud)

Fusie COMPAREX Nederland B.V. officieel afgerond

Op 1 april 2016 is officieel de fusie afgerond van InfraControl B.V. en Agile Software B.V. naar COMPAREX Nederland B.V.

Met de fusie concludeert COMPAREX Nederland B.V. een intensief driejarig integratietraject, waarbij de drie entiteiten tot één gestroomlijnde organisatie zijn samengesmolten. Deze fusie is de afsluiting van het laatste hoofdstuk, welke in 2013 werd ingezet toen COMPAREX Nederland B.V. Agile Software B.V. en InfraControl B.V. overnam. In de zomer van 2015 betrokken alle medewerkers het vernieuwde kantoor in Amsterdam, waarna kon worden toegewerkt naar de definitieve fusie.

COMPAREX Vice President Benelux & Zuid-Afrika, Marc Betgem: “In de afgelopen drie jaar, maar met nadruk in de afgelopen maanden hebben wij hard gewerkt om de fusie helder en soepel te laten verlopen voor al onze stakeholders. Het doel van de fusie is een nog bredere dienstverlening te leveren aan onze klanten, waarbij de focus komt te liggen op verdieping van onze kennis en services. Wij hebben ons tijdens het traject gecommitteerd altijd helder te communiceren en een optimale dienstverlening te garanderen en dat is zonder meer gelukt. Mijn dank gaat uit naar al onze medewerkers en partners die de afgelopen maanden hun inzet hebben getoond om de fusie mogelijk te maken.”

Over COMPAREX Nederland
COMPAREX Nederland is expert op het gebied van softwarelicenties en ondersteunt bij het advies, compliance, inkoop en beheer. Daarnaast helpen wij organisaties bij het realiseren van hun bedrijfsdoelstellingen door functionele- en technische vragen te vertalen naar passende technologische oplossingen.

Dit doen wij aan de hand van onze thema’s Big Data & Analytics, Cloud Solutions, Computing Everywhere, Security & Information Management & Software Asset Management. Daarnaast begeleiden wij organisaties met de stap richting de Cloud. Dit doen wij aan de hand van inspiratiesessies, workshops, assessments en ons Experience Center.

EINDE PERSBERICHT . NIET VOOR PUBLICATIE:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Celine Duinsbergen
Celine.duinsbergen@comparex.nl