Datum: (634 dagen oud)

PC Bedienpost, Attendant Console voor Lync / Skype for Business

Bridge Communications en SoftApp- distribution tekenen een distributieovereenkomst voor de Benelux regio.

Januari, 2016. Bridge Communications en SoftApp-distributie hebben een akkoord bereikt voor de distributie van de Lync 2013 | Skype for Business PC bedienpost | Attendant Console in de Benelux.

De Bridge Operator Console oplossing biedt telefonistes / receptionistes en office managers krachtige, betaalbare en schaalbare gespreksafhandeling mogelijkheden. De Bridge Operator Console oplossing is speciaal ontworpen om te helpen het meeste uit uw UC investering te halen. De intuïtieve gebruikersinterface - verkrijgbaar in het Nederlands, Frans, Engels en ook andere talen - maakt deze applicatie ongelooflijk eenvoudig in gebruik.

The Bridge Lync (Skype for Business) Operator Console biedt volledige ‘call control’ functies, zoals: blind doorverbinden, doorverbinden met aankondiging, parkeren, in de wacht houden, het gesprek hervatten, bellen, omleiden, voicemail en mobiel doorverbinden, etc ..

Een uniek kenmerk, dat de kracht van Lync (Skype for Business) onderschrijft, is: parkeren voor. Parkeren voor staat de gebruiker toe een oproep voor iemand te parkeren, waarna deze persoons Lync (Skype for Business) client hem /haar automatisch op de hoogte stelt van de wachtende oproep. De noodzaak om een tweede gesprek op te zetten is hiermee overbodig.

Al dit en meer tegen een betaalbare prijs met functies die u zullen verbazen!

About SoftApp-distribution
SoftApp-distribution headquartered in Amersfoort – the Netherlands, is a Benelux centric value-add ICT distributor of cutting edge Unified Communications add-on solutions. Our product portfolio consists of UC software applications and tailor-made | customer specific applications, to be used on premise or in the cloud. Our product offering complements: Lync 2010 |2013, Skype for Business, O365, Cisco, Google, Avaya, etc..

Website: www.softApp-distribution.com
E-mail: sales@softapp-distribution.com
Phone: +31 85 7735300

About Bridge Communications
Bridge Communications is a United States based technology company with headquarters in Fargo, ND. Founded in 2006, Bridge Communications has installations around the globe providing a feature rich, scalable Attendant/Operator Console and related solutions for Microsoft and Cisco platforms. Bridge Communications philosophy is simple.  Listen to customers and develop world class solutions that exceed their needs.

Website: www.bridgeoc.com