Voor door Loth PR Writing op

Fontys Hogescholen kiest Valid als strategisch partner voor Business Intelligence

Eindhoven, 17 februari 2016 – Fontys Hogescholen heeft na een succesvol aanbestedingstraject gekozen voor Valid als dé strategische partner op het gebied van inhuur expertise op het gebied van Business Intelligence, voor een periode van vier jaar. Gedurende deze periode zal Valid naast het leveren van de benodigde kennis en expertise binnen dit vakgebied, Fontys tevens ondersteunen in de verdere professionalisering van haar huidige Business Intelligence en Datawarehouse omgeving.

In het kader van de verdere professionalisering van haar organisatie heeft de zeer kennisintensieve organisatie Fontys Hogescholen ervoor gekozen één strategische partner te selecteren voor het Business Intelligence domein, die hen de aankomende jaren zal ondersteunen bij het verder uitbouwen en professionaliseren van hun huidige Business Intelligence en Datawarehouse omgeving.

Tijdens het aanbestedingstraject is niet alleen gekeken naar het leveren van de juiste kennis en kunde, maar heeft Fontys aangegeven ook waarde te hechten aan een partner die in staat is om Fontys te adviseren en mee te nemen in innovaties, trends en ontwikkelingen op het gebied van Business Intelligence.

Valid is uitermate blij met deze gunning en ziet er naar uit om samen met Fontys dit strategische partnership de komende jaren verder vorm te geven en op deze wijze een actieve bijdrage te leveren de organisatiedoelstellingen van Fontys Hogescholen. Dis Valcq, Directeur Valid, over het positieve resultaat van deze aanbesteding; ”Een mooi resultaat na een intensief aanbestedingstraject. Met deze uitkomst spreekt Fontys vertrouwen uit in de Business Intelligence capaciteiten van Valid en kunnen we een actieve bijdrage leveren aan de Business Benefits die Fontys voor ogen heeft. Daar zijn we erg trots op.”

Over Valid:
Voor solide ICT-infrastructuren, innovatieve Business Applications en slimme Business Intelligence-oplossingen is Valid de partner bij uitstek. Met de Outsourcing & Cloud Services ontzorgt Valid klanten en biedt Valid de broodnodige flexibiliteit. Met het Project-, Quality- en Service Management-diensten zorgt Valid ervoor dat veranderingen niet alleen succesvol doorgevoerd worden, maar dat deze ook duurzaam zijn en in de praktijk gaan renderen.

Vanuit drie regiokantoren, Eindhoven, Maastricht en Utrecht, zijn ruim 300 professionals actief bij tal van gerenommeerde middelgrote en grote organisaties. Betrokken vakmensen, die ambities delen en die zich thuis voelen bij Valid. Gedreven en klantgericht. Want bij Valid draait het om tevreden klanten én tevreden medewerkers.

Kijk voor meer informatie over Valid op www.valid.nl, of volg ons op Twitter @valid, LinkedIn of  Facebook.

Over Fontys Hogescholen
Fontys is een kennisinstituut met meer dan 4.300 medewerkers en ruim 44.000 studenten. Dat staat voor een hoge kwaliteit onderwijs. Ze willen aan de verwachtingen van hun studenten en medewerkers voldoen, of beter nog: deze overtreffen. Door aandacht te geven en uit te dagen kan ieder zijn of haar eigen talent ontdekken en verder ontplooien. Zo kunnen studenten en medewerkers van Fontys ‘groeien door aandacht en uitdaging’.

Fontys Hogeschool is één van de grootste hoger onderwijsinstellingen van Nederland met een onderwijsaanbod in bijna alle sectoren. Er zijn 28 instituten die ongeveer 85 bachelor opleidingen verzorgen in de varianten voltijd, deeltijd, duaal en in-service. Daarnaast bieden zij 40 mastervarianten en 6 Associate degrees aan. Ook beschikken ze over een gevarieerd aanbod aan cursussen en trainingen die vooral in Zuid-Nederland gegeven worden. Naast onderwijs legt Fontys zich met 39 lectoraten toe op onderzoek, kennisinnovatie en contractactiviteiten.

Meer informatie over Fontys vindt u op www.fontys.nl