Voor door LVTPR op

CeBIT 2016: Fujitsu-document capture-oplossingen –startpunt voor het managen van digitale documenten

Fujitsu-documentscanners op CeBIT: hal 3, stand D18, 14-18 maart 2016

Londen, 16 februari 2016De document capture-oplossingen van Fujitsu sluiten perfect aan bij het thema van CeBIT Digital Economy 2016: join – create – succeed. PFU, een dochtermaatschappij van Fujitsu, demonstreert er Fujitsu-documentscanners: een lijn van oplossingen die bedrijven helpen bij de steeds groter wordende uitdaging om informatie op papier over te zetten naar digitale content. Ook Fujitsu-partners als Accantum, Ephesoft en Silex Technology Europe presenteren er hun scanoplossingen voor diverse toepassingen en branches. Zij zijn samen met PFU te vinden in hal 3, stand D18.

PFU demonstreert op CeBIT 2016 een serie oplossingen om informatie op papier te integreren in elektronische opslagsystemen. Maar ook de nieuwe Fujitsu fi-serie documentscanners is er te zien: de nieuwe standaard in desktopscanners van hoge kwaliteit met de beproefde PaperStream-software. Deze software converteert scans naar afbeeldingen van hoge kwaliteit en versnelt optische tekenherkenning significant, waarmee digitale transformatie in een stroomversnelling komt. PaperStream Capture biedt organisaties een veelzijdige oplossing voor het gehele capture-proces, inclusief een intuïtieve interface om de informatietoevoer in digitale werkzaamheden te verbeteren.

Een andere highlight in de stand zijn de Software Development Kits (SDK) voor ScanSnap-, fi-serie- en netwerkscanners. Deze kits leveren de tools waarmee onafhankelijke softwareontwikkelaars en -verkopers geïntegreerde applicaties bouwen en op maat gemaakte documentscanoplossingen voor klanten creëren. Ten slotte is er de Fujitsu SP-scannerserie: dé oplossing voor bedrijven die hun productiviteit met scanners kunnen verhogen.

“Om bij te blijven in een wereld die steeds digitaler wordt, zoeken allerlei bedrijven – van commerciële ondernemingen tot en met overheidsinstellingen – naar manieren om elektronisch beheer van documenten in al hun businessprocessen te implementeren”, zeg Mike Nelson, vicepresident van PFU (EMEA) Ltd. “Onze lijn van professionele documentscanners blijft bedrijven ondersteunen en stelt ze in staat concurrerend te blijven in het huidige economische klimaat, dat zo snel verandert.”

Dit persbericht in PDF: http://j.mp/1PrmOC4

Volg ons op:  Over PFU
PFU Limited (Japan), een dochtermaatschappij van Fujitsu, is de producent van Fujitsu-scanners. PFU is een wereldwijd opererende IT-onderneming die computerhardware, randapparatuur en bedrijfssoftware ontwikkelt, produceert en verkoopt. Het bedrijf is een van de wereldleiders in de sector van documentscanners en biedt een breed portfolio van documentscanners voor professioneel gebruik in desktop-, werkgroep-, productie- en netwerkomgevingen waarin grote volumes documenten worden verwerkt, maar ook voor individueel gebruik. PFU is ruim 25 jaar actief in de markt voor document- en beeldscanners, en heeft een jaarlijkse omzet van meer dan een miljard dollar. Voor meer informatie zie: www.pfu.fujitsu.com/en/.

PFU (EMEA) Limited is actief in Europa, het Midden-Oosten en Afrika, en is verantwoordelijk voor de marketing en verkoop van Fujitsu-documentscanners. Het Europese hoofdkantoor werd in 1981 in het Verenigd Koninkrijk opgericht en het bedrijf heeft ook kantoren in Duitsland, Italië en Spanje, en een Knowledge Suite in Frankrijk en Rusland. Voor meer informatie zie:

www.fujitsu.com/nl/scanners

Camino Cerro de los Gamos s/n. 28224
Pozuelo de Alarcón, Madrid,
pr@fel.fujitsu.com

Copyright 2016 PFU (EMEA) Limited. All rights reserved. PFU and the PFU logo are registered trademarks of PFU Limited. Fujitsu and the Fujitsu logo are registered trademarks of Fujitsu Limited. All other trademarks are the property of their respective owners. Statements herein are based on specified operating conditions and are not intended to create any implied warranty of merchantability or fitness for a particular purpose. PFU (EMEA) Limited reserves the right to modifications at any time without notice of these statements, our services, products, and their warranty and performance specifications.
Meer over