Datum: (668 dagen oud)
PR: Loth PR Writing

VODAFONE EN VALID BIEDEN SAMEN MANAGED WERPLEK-EN COMMUNICATIEDIENSTEN AAN

Eindhoven – 26 januari 2016 – Vodafone en Valid gaan samenwerken om volledig geïntegreerde werkplek- en communicatie-oplossingen aan te bieden aan de zakelijke markt. Met deze dienst, genaamd fleXpace®, kunnen medewerkers altijd en overal toegang krijgen tot hun bedrijfsapplicaties en documenten, op een veilige manier. De samenwerking tussen Valid en Vodafone richt zich op middelgrote tot grote organisaties.

FleXpace® biedt een digitale werkplek, via cloudtechnologieën of in een hybride vorm. Omdat het “as a service” aangeboden wordt, kunnen bedrijven eenvoudig op- en afschalen zonder te investeren in eigen infrastructuur. Aanpassingen, bijvoorbeeld wanneer nieuwe medewerkers of tijdelijke krachten starten, worden eenvoudig doorgevoerd. De kosten van fleXpace® zijn gebaseerd op het aantal gebruikers en bewegen met deze aanpassingen mee. Vodafone en Valid trekken samen op om klanten te ontzorgen, zowel tijdens de implementatie als na de oplevering.

“Met de opkomst van Office 365 en met name Skype for Business als volwaardig samenwerkings- en telefonieplatform, zien we de convergentie van IT en telecom eindelijk echt bereikbaar worden voor bedrijven.”, zegt Dis Valcq, oprichter en directeur van Valid. “Overigens is fleXpace voor Valid zelf van groot belang: binnenkort gaat onze Servicedesk via de de Vodafone Skype for Business dienst communiceren. Ook wij rekenen op verhoogde productiviteit en op meer betrokken medewerkers en klanten”.

“We zijn verheugd om Valid toe te voegen aan ons partnerportfolio”, zegt Koen Wezenberg, Head of Corporate. “Met deze samenwerking willen wij klanten beter bedienen in hun zoektocht naar hogere productiviteit. Samen met Valid kunnen wij onze klanten helpen om een Ready Business te worden: schaalbaar & flexibel, verbonden medewerkers en klantgericht werken. Wij komen steeds vaker organisaties tegen die om een totale ICT-oplossing vragen, waarbij de afstemming tussen de IT- en telecomleveranciers vlekkeloos moet verlopen. Klanten kunnen fleXpace inzetten om hun ICT-kosten te verlagen; samenwerking en communicatie via spraak, video en data kunnen straks verlopen via een geïntegreerde en moderne infrastructuur”.