Door op

STOFFENWINKEL.NL, dé online webwinkel voor al uw stoffen. Ruim assortiment, scherpe prijzen en snelle levertijden!

Online ondernemen bestaat niet alleen uit het presenteren van producten, deze worden tegenwoordig op iedere hoek van de straat aangeboden, aldus onderneemster Saskia van der Linden. Een passende strategie is belangrijk en daar is al ruime tijd vooraf over nagedacht. Het begon bij het zoeken naar een geschikte en meest voor de handliggende naam, voor zowel het bedrijf als de webwinkel binnen de textielbranche.
Graag wilde ik de naam van mijn bedrijf terug laten komen in de naam van de online stoffenwinkel. Het eerste wat ik heb gedaan is het zoeken naar een passende domeinnaam. Maar waar zoek je als je op internet naar stoffen zoekt? Al snel dacht ik al aan de naam "Stoffenwinkel.nl". Natuurlijk was ik niet verbaasd dat deze naam al in gebruik was. Na een periode van onderhandeling zijn we tot een akkoord gekomen. Ik ben blij dat ik mijzelf eigenaresse mag noemen van de meest makkelijke te onthouden naam binnen de stoffenbranche. Direct daarna ben ik om de tafel gaan zitten met de grafische ontwerper en de marketeers. Stoffenwinkel.nl was geboren.

Webwinkel van Stoffenwinkel.nl
Na een periode van research en de opstartfase van Stoffenwinkel.nl, wordt het tijd voor een nieuwe belangrijke fase. Stoffenwinkel.nl, de online webwinkel voor al uw stoffen, heeft haar producten ondergebracht in een nieuwe en verbeterde online omgeving. Ondanks dat we in een korte periode al vele klanten hebben kunnen werven en veel positieve reacties hebben gekregen over de kwaliteit van onze stoffen in combinatie met een hoge klantenservice beoordeling, is het piepjonge bedrijf Stoffenwinkel.nl nu al toe aan deze belangrijke stap, vertelt Saskia van der Linden.

Gebruiksvriendelijke webshop
In de vorige huisstijl van onze webwinkel zat te weinig inspiratie en beleving, stelt Saskia. De nieuwe webwinkel heeft een geheel nieuw ontwerp en er zijn talloze verbeteringen aangebracht in o.a. het gebruiksgemak en de bestelprocedure.
In de nieuwe webwinkel kunt u gemakkelijk en efficiënt de weg vinden door het moderne en heldere design in combinatie met een eenvoudige navigatiestructuur. Als u inlogt met uw inloggegevens dan komt u in een eigen omgeving waar u eenvoudig uw stoffen kunt bestellen, persoonlijke gegevens kunt aanpassen, orders en facturen kunt inzien, etc.

Stoffenwinkel.nl op uw mobiele telefoon
De vernieuwde website is volledig geoptimaliseerd voor mobiel gebruik, door middel van een responsive design dat zich aanpast aan de grootte van het beeldscherm van de bezoeker. Ook het zoeken naar stoffen gaat makkelijker middels het centrale zoekvenster op elke willekeurige pagina binnen de webshop.

Strategische pijlers
Binnen een andere bedrijfstak heeft onderneemster Saskia van der Linden al bewezen om van niets een onderneming te kunnen oprichten, uitbouwen en te stabiliseren. Stoffenwinkel.nl moet een tweede succes worden en Saskia ziet 2016 als een jaar vol met nieuwe kansen en uitdagingen. Stoffenwinkel.nl opereert online en levert de hoogste kwaliteit stoffen tegen zeer scherpe prijzen! Doordat continue de focus wordt gelegd op de belangrijkste strategische pijlers van het bedrijf, te weten 'service & kwaliteit' willen wij onszelf onderscheiden van de andere marktspelers.

Service en kwaliteit
Stoffenwinkel.nl selecteert zorgvuldig haar toeleveranciers. Hierdoor wordt een basis gelegd voor het hoogste kwaliteitsniveau, of het nu gaat om enkele meters of grote partijen, Stoffenwinkel.nl streeft altijd naar 100% klantentevredenheid!
Alle stoffen in de webwinkel zijn uit voorraad leverbaar. Bestellingen die voor vier uur ’s middags binnenkomen, worden de volgende werkdag al bezorgd. Bij bestellingen tot honderd euro wordt € 6,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Vanaf honderd euro wordt uw bestelling gratis thuisbezorgd.

Thuiswinkel gecertificeerd
Stoffenwinkel.nl is officieel Thuiswinkel Waarborg gecertificeerd. Om lid te mogen zijn van Thuiswinkel Waarborg zijn strenge eisen opgesteld waaraan zowel het bedrijf als de webwinkel moeten voldoen. Het is voor ons belangrijk dat klanten van Stoffenwinkel 'veilig & vertrouwd' hun aankopen kunnen doen in onze online webwinkel, aldus Saskia.
Als u in de webshop van Stoffenwinkel.nl een aankoop doet, kunt u ervan op aan dat wij ons houden aan de Algemene Voorwaarden en de gedragsregels van Thuiswinkel Waarborg.

Assortiment
Het assortiment van Stoffenwinkel.nl is divers. Onderstaand een greep uit het assortiment:
- Decoratiestoffen (satijn, tule, organza en jute)
- Kledingstoffen (tricot, katoen, joggingstof, velours de panne en Jersey stoffen)
- Carnavalsstoffen (paillettenstoffen en stoffen met dierenprint)
- Basisstoffen (katoen, molton, flanel, kaasdoek, canvas, ongebleekte katoen, etc.)

Online bestellen bij Stoffenwinkel.nl
Wat is er nou makkelijker om thuis achter uw computer online stoffen te bestellen. In de webwinkel van Stoffenwinkel (www.stoffenwinkel.nl) kunt u zonder enige tijdsdruk 7 dagen per week, 24 uur online stoffen bestellen en laten bezorgen, zowel in Nederland als buiten Nederland!

Kortom: Stoffenwinkel.nl is dé online webwinkel voor al uw stoffen. Ruim assortiment, scherpe prijzen en snelle levertijden!

Neem rustig een kijkje in de online webwinkel van Stoffenwinkel.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Stoffenwinkel.nl