Datum: (844 dagen oud)
PR: AxiCom

Atlético Madrid en Plus500 lanceren wereldwijde campagne

Ontwikkeld en gerealiseerd door reclamebureau FLOW

Download video

Download fotogalerie

Amsterdam, 27 augustus 2015 - Plus500 (http://www.plus500.nl), de nieuwe hoofdsponsor van Atlético Madrid voor de seizoenen 2015/16 en 2016/2017, lanceert in samenwerking met de Spaanse voetbalclub een eerste wereldwijde commercial.

De trainer Diego Simeone en de voetballers Fernando Torres, Moyá, Koke, Griezmann en Jackson Martínez vormen het gezicht van de “Free kicks”-campagne. Deze heeft ten doel om de merkbekendheid van Plus500 te vergroten en de leiderschapspositie van zijn online platform voor de handel in contracts for difference (CFDs) uit te bouwen.

De televisiecommercial weerspiegelt de kracht en boeiende gebruikservaring van het online handelsplatform, dat gebruikers in staat stelt om te handelen in financiële instrumenten in wereldwijde markten, waar en wanneer zij dat maar willen. Ze kunnen al hun handelsactiviteiten in real time beheren, ook vanaf een mobiel apparaat.

De hoofdrolspeler in de reclamespot vergeet volledig dat hij zich op het trainingsveld bevindt met Simeone, Torres, Koke, Jackson, Moyá en Griezmann wanneer hij tijdens de aftrap een belangrijke melding van Plus500 op zijn mobiele telefoon ontvangt.

De campagne werd ontwikkeld door het Spaanse reclamebureau FLOW voor zowel online als offline media. De commercial zal vanaf 31 augustus op Eurosport worden uitgezonden tijdens de US Open.

Gal Haber, de CEO van Plus500: “Het was een spannende uitdaging en een enorme eer om als eerste bedrijf met Atlético Madrid aan een reclamecampagne samen te werken. Deze campagne biedt ons uitgelezen kansen om het Europese publiek meer inzicht te bieden in wat ons bedrijf doet en samen te werken met een van de meest succesvolle clubs binnen de Europese voetbalwereld. Dit zal onze merkbekendheid een boost geven en ons helpen om ons klantenbestand wereldwijd uit te breiden.”

Campagnedetails
  • Klant: PLUS 500
  • Product: Sponsorschap Atlético Madrid
  • Titel: Free Kicks
  • Reclamebureau: FLOW
  • Account-team: Javier Moraleda, Alejandro Lavezzolo
  • Creatief directeur: Ramiro Bernardo
  • Productie: Somos5
  • Regisseur: Miguel Angulo
  • Productieteam: Jonhatan Andres, Lorena Gavotto, Javier Calvo
  • Geluid: La Panaderia
  • Formaat: spot 60 inch – 45 inch
Over Plus500
Plus500 is de ontwikkelaar en exploitant van een online handelsplatform dat particuliere klanten in meer dan 50 landen de mogelijkheid biedt om Contracts for Difference (CfDs) te verhandelen. Op deze manier kunnen ze wereldwijd investeren in meer dan 2.100 onderliggende financiële instrumenten, zoals aandelen, grondstoffen, valuta, deviezen en indices. Het handelsplatform biedt ondersteuning voor desktopcomputers, smartphones en tablets met verschillende besturingssystemen (Windows, iOS en Android). Het management van Plus500 wijt het succes van het bedrijf voornamelijk aan het feit dat het zijn technologie in eigen beheer ontwikkelt en voortdurend verbetert. Het handelsplatform is ontwikkeld met het oog op optimale gebruikseenvoud en is in meer dan 31 talen vertaald. Plus500 weet zich van de concurrentie te onderscheiden door zijn technologische focus en gerichte internetmarketingstrategie.

Contactpersoon voor de redactie:
AxiCom
Marcus Birke