Datum: (976 dagen oud)
PR: LVTPR

NFON AG presenteert Nmeeting+ – makkelijk starten van webconferenties in de cloud

Grenzeloze communicatie met desktop-sharing vanuit elke HTLM-5-browser. Demonstratie op NFON AG-stand, hal 13, C58.

> Nmeeting+ biedt webgebaseerde controle over web- en HD-audioconferenties
> Nmeeting+ biedt grenzeloze en client-onafhankelijke communicatie
> Eenvoudig kostenmodel voor Nmeeting+

NFON AG, toonaangevend wereldwijd leverancier van cloud-telefoonsystemen, presenteert op CeBIT 2015 (hal 13, stand C58) Nmeeting+. Deze oplossing biedt totale controle over web- en HD-audioconferenties. Max Schroeder, Senior Product Manager bij NFON AG: “Nmeeting+ is een belangrijke uitbreiding voor ad-hocconferentieruimtes en biedt samenwerkingsmogelijkheden direct vanuit de conferentiebesturing van Ncontrol.” Met Nmeeting+ biedt NFON AG nu de mogelijkheid om spontaan een webconferentie te starten binnen een bestaande audioconferentie.

Belangrijk: Nmeeting+ is volledig client-onafhankelijk en platformoverstijgend inzetbaar met behulp van elke HTML-5-browser (Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome en Apple Safari). Deze belangrijke volgende stap in het digitaliseren van de zakelijke communicatie is onderdeel van het cloud-telefoniesysteem van NFON AG. Terwijl Nmeeting+ (beheren van audioconferentie) al kosteloos in NFON AG is opgenomen, is Nmeeting+ ook als extra optie af te nemen door klanten.

De cloud-telefonie-installatie NFON AG beschikt over 150 intelligente functies, is eenvoudig te bedienen en biedt optimale prestaties”, zegt Jürgen Städing, Chief Product Officer van NFON AG. “Nmeeting+ is een gebruiksvriendelijke en intelligente extra optie die de samenwerking in de organisatie sterk vereenvoudigt.” Deelnemers aan Nmeeting+ kunnen bijvoorbeeld zonder client de conferentie volgen. Alleen de initiator van de conferentie heeft een client nodig, die beschikbaar is voor Mac- en voor Windows-systemen.

Nmeeting+ kent een eenvoudig kostenmodel: afrekenen vindt plaats op basis van verbruik met tariefeenheden van vijftien cent per deelnemer per minuut, of een flat fee van vijftien euro per maand. Maximaal 25 deelnemers kunnen gelijktijdig deelnemen aan een Nmeeting+-sessie.

Nmeeting+ is niet alleen te gebruiken op een desktop of notebook, maar ook op een tablet of smartphone. Voordelen voor de deelnemers zijn: tijdsbesparing, lagere reiskosten en meer efficiency op de werkplek. Met de conferentie-oplossing Nmeeting+ kunnen deelnemers elkaar bij intern gebruik ook zien en kan de gespreksleider de conferentie beheren (bijvoorbeeld deelnemers toevoegen of op mute zetten). Nmeeting+ maakt het daarnaast mogelijk om desktops interactief te delen met interne en externe deelnemers. De initiator beheert de conferentie met de client voor Nmeeting+ (presentatie, het beheren van afdeeldingen, whiteboard etc.).

> NB: De producten die gelanceerd worden tijdens CeBIT 2015 zijn onderhevig aan aanpassingen die aansluiten op internationale eisen die gelden buiten Duitsland. Aanpassingen aan producten kunnen het gevolg zijn van wettelijke eisen, gebruiksgemak en lokale verschillen.

Voor meer informatie en interviewaanvragen, neem contact op met de hieronder vermelde contactpersonen. Informatie over NFON AG is te vinden op www.nfon.com

Over NFON AG
Zakelijke communicatie verandert wereldwijd meer dan ooit tevoren. Een cloudoplossing voor telefonie is een toekomstvaste investering voor bedrijven. NFON AG biedt onbegrensde prestaties voor elk type organisatie, van twee tot 249.000 medewerkers. NFON AG is een cloudoplossing - Made in Germany - en staat voor databescherming, beschikbaarheid en door TÜV gecertificeerde spraakkwaliteit. Dankzij deze kenmerken, meer dan 150 intelligente functies, eenvoud, kostenbesparingen en basisbeveiligingsmogelijkheden loopt NFON AG wereldwijd voorop. NFON AG is in twaalf Europese landen vertegenwoordigd en wordt vanuit het hoofdkantoor in München geleid door CEO Martin Czermin en vier andere bestuurders.

Mediacontacten

Bureau