Datum: (976 dagen oud)
PR: LVTPR

NFON AG lanceert Ntrunk - de redding voor de klassieke ISDN-centrale

SIP-Trunk-oplossing richt zich op bedrijven in elke sector, die hun telefooncentrale willen integreren met de SIP-wereld. Meer informatie in stand C58, hal 13.

> Ntrunk is het betrouwbare alternatief voor ISDN tot in 2018
> ISDN-verbindingen worden opgeheven; alleen nog DSL-verbinding nodig
> Bestaande ISDN-centrale via SIP-Trunk te koppelen aan openbaar telefoonnet

NFON AG, toonaangevend wereldwijd leverancier van cloud-telefoonsystemen, lanceert tijdens CeBIT 2015 (hal 13, stand C58) Ntrunk. Deze oplossing richt zich op organisaties die niet langer gebruik kunnen maken van hun ISDN-aansluiting. Jürgen Städing, Chief Product Officer van NFON AG: “Vooral met het oog op de netwerkombouw van Deutsche Telekom en de daarbij horende uitschakeling van ISDN tot in 2018, is Ntrunk een betrouwbaar alternatief.” Bedrijven waar dit speelt, kunnen nu hun investeringen beschermen en de bestaande oplossing blijven gebruiken.

De zakelijke communicatie bevindt zich in het grootste transformatieproces in haar geschiedenis, die de keus voor cloud-telefonie vergemakkelijkt. Met Ntrunk is het mogelijk de bestaande telefooncentrale te combineren met een virtuele installatie. Voordeel: ISDN-aansluitingen worden opgeheven, maar de klassieke centrale blijft in gebruik. Thuiswerkplekken worden bijvoorbeeld via cloud-telefonie ondersteund, waarbij doorkiezen mogelijk is en interne bereikbaarheid verzekerd is. Hierbij is de klassieke ISDN-centrale via SIP-Trunk – met of zonder voorschakelapparatuur – aan het openbare telefoonnet te koppelen.

Dit kan ingrijpende kostenbesparingen opleveren voor wat betreft toegangskosten, verkeerskosten en contracten met verschillende serviceproviders. De hoogste meerwaarde ligt in meer flexibiliteit doordat de klassieke telefooncentrale naast de cloud-omgeving van NFON AG te gebruiken is. Städing: “Ntrunk is een geniale oplossing. Het is heel eenvoudig om thuiswerkplekken en filialen te integreren.”

> NB: De producten die gelanceerd worden tijdens CeBIT 2015 zijn onderhevig aan aanpassingen die aansluiten op internationale eisen die gelden buiten Duitsland. Aanpassingen aan producten kunnen het gevolg zijn van wettelijke eisen, gebruiksgemak en lokale verschillen.

Voor meer informatie en interviewaanvragen, neem contact op met de hieronder vermelde contactpersonen. Informatie over NFON AG is te vinden op www.nfon.com.

Mediacontacten

Bureau