Datum: (1314 dagen oud)
PR: Marcommit

myBrand organiseert retail event: Hoe bereikt u uw klant?

Amstelveen, 11 april 2014myBrand, SAP-dienstverlener en -kennispartner, organiseert op 16 april het retail event: Hoe bereikt u uw klant? Om succesvol te kunnen opereren is engagement met de klant noodzakelijk. Het personaliseren en het proactief aangaan van klantinteractie is hierin essentieel. Dit stelt echter nieuwe eisen aan retailorganisaties en hun informatiesystemen. myBrand heeft als doel om samen met retailorganisaties tijdens dit event de diepte in te gaan over de toegevoegde waarde van IT voor de retail business.

Programma
Aan de hand van twee inspirerende sessies worden retailers, marketeers, business developers en CRM-managers handvatten aangereikt om de grote hoeveelheid aan externe en interne data in te kunnen zetten om proactief de klant te bereiken en vervolgens een zinvolle interactie te hebben.
  • 15.00 uur
    Ontvangst en rondleiding

• 15.45 uur
    Inspiratiesessie door Rupert Parker Brady, expert op het gebied van media, retail en communicatie. Een van zijn grote passies is klantgericht ondernemen.

• 16.45 uur
    Pauze

• 17.00 uur
    Visie van Hybris op multi-channel e-commerce