Voor door Loth PR Writing op

Valid implementeert innovatieve nieuwe arbeidsvoorwaarden

Eindhoven, 24 januari 2014 - Valid heeft begin dit jaar een nieuw en innovatief arbeidsvoorwaardenpakket geïmplementeerd. Het belangrijkste speerpunt is de mogelijkheid voor medewerkers om vast tegen variabel salaris uit te ruilen. Met deze verdere flexibilisering van haar arbeidsvoorwaarden speelt Valid in op een belangrijke trend in de arbeidsmarkt, te weten: individualisering. Daarnaast vormt win-win performance management een cruciaal onderdeel van de nieuwe arbeidsvoorwaarden. Met de nieuwe voorwaarden worden Valid’s medewerkers namelijk gestimuleerd én beloond.

Voor Valid zijn goede en betrokken medewerkers van groot belang. Zij geven invulling aan de belofte die Valid haar klanten doet: hoogwaardige dienstverlening, die met passie wordt geleverd. Dienstverlening waarbij de klant te allen tijde centraal staat.

Valid heeft veel te bieden aan haar huidige- en toekomstige medewerkers. Om te beginnen zijn dat interessante opdrachten bij gerenommeerde klanten. Verder biedt het succes van Valid uitdagende carrièreperspectieven. Haar cultuur en de teamspirit die Valid uniek maakt, speelt bij dit alles een belangrijke rol.

Gezien de marktomstandigheden is het voor Valid noodzakelijk om aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden te bieden. Dit alles ook nog eens tegen acceptabele kosten. Om bovenstaande redenen heeft Valid een nieuw, innovatief arbeidsvoorwaardenpakket geïmplementeerd. De mogelijkheid om vast tegen variabel salaris uit te ruilen staat daarin centraal. Een medewerker kan jaarlijks zelf kiezen hoe de verhouding tussen zijn vast salaris en zijn variabele salaris zal zijn voor komend jaar. Variabel salaris en ondernemerschap wordt extra beloond.

Een ander speerpunt van de arbeidsvoorwaarden van Valid is win-win performance management. De bonusregeling van medewerkers bevat een individuele en/of team targetstelling, welke gekoppeld is aan de business van Valid. Verder bevat de bonusregeling een interessante winstdeling. Een uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden completeert het aanbod van Valid aan haar medewerkers.

Met deze innovatieve arbeidsvoorwaarden heeft Valid een belangrijk instrument in handen om haar personele groei te verwezenlijken. Maar ook om bestaande medewerkers aan zich te binden. Deze hebben immers massaal voor de nieuwe arbeidsvoorwaarden gekozen. Met de nieuwe innovatieve arbeidsvoorwaarden legt Valid een goede basis om haar strategische doelstellingen te verwezenlijken: een gezond bedrijf, waar je graag bij werkt en waar klanten graag zaken mee doen.

** EINDE PERSBERICHT **

Over Valid

Valid laat haar klanten voorop lopen door Informatie & Communicatie Technologie succesvol in te zetten. Zo geven we inhoud aan ons motto 'Stay Ahead'.

Voor dynamische ICT Infrastructuren, onderscheidend vermogen door Tailor-made Software en zicht op de feiten door Business Intelligence oplossingen, is Valid de partner bij uitstek. Onze klanten kunnen rekenen op pragmatische adviezen, die aantoonbaar in business benefits resulteren. Adviezen die we snel en adequaat kunnen implementeren. Waarna we ook de zorg over het beheer uit handen kunnen nemen.

Valid heeft ruim 300 ervaren medewerkers in dienst, die opereren vanuit kantoren in Eindhoven, Maastricht en Utrecht. Medewerkers die zelf ook voorop willen blijven lopen. Daarom krijgen ze alle gelegenheid om zich verder te ontwikkelen. Dat vergroot hun betrokkenheid bij ons en onze klanten. Tevreden klanten én tevreden medewerkers. Daar draait het bij Valid om.

Meer informatie over Valid vindt u op http://www.valid.nl

** NOOT VOOR DE REDACTIE, NIET VOOR PUBLICATIE **
Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met:

Valid

Erik Stronk, Manager Marketing en Communicatie